helg

Åh min första riktiga helg, viktigt!!! träffade fanny efter jobbet och tog en fika i kunsträdgården, nice i solen. ÄLSKAR solen!

Massa jobb i helgenhar jag att göra oxå, men inte ska jag gnälla, tycker det är roligt faktiskt! Så ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt med en bok jag har fåttfrån jobbet och allt annat med desutom ;)
Låter väl som en perfekt fredags kväll?? ELLER??



Sen blir jag så less på idiotiska människor. Orka hålla på, orka vara äcklig. FAN  jag fattar mig verkligen inte mig på sånna människor som du är. Orkar inte lägga någon energi på sånt här, för det är för patetiskt!

En dag kommer du att upptäcka själv vad du har gjort, kanske inte idag, imorgon om en månad men nån gång. Och då kommer bara du att må som du förtjänar. Om det inte slår dig vad du har gjort, då har du seriöst en störning!


Hoppas alla läsare får en underbar fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0