Hur säger man gin och tonic på engleska?!?!

Nu är jag hemma från en helt jävla UNDERBAR helg i LONDON! Awsome, vi har gjort såmycket men ändå så lite. Trodde inte att London var ngt för mig förut men jag ångrar det jag sagt på den punket. Den här staden är ju helt fantastisk, älskar den!

Vi har plöjt igen hur många pubbar som helst, vi har gått till toppen av st pauls katedral, hemsk jäkla svindel jag fick högst upp, darrade i en timme efter :)
Vi har åkt london eye, vi har shoppat och  paratat!

Alla är så himla underbara, har haft tur! Inte ofta man tycker om alla på ett jobb! Men alla är verkligen underbara! Kommer att trivas som fisken i vattnet av att jobba med dem!



Jag och Johanna i den klassiska telefonkiosken!




den ökända dubbeldeckaren!



jag och Johanna på pubrunda ;)




Big ben från utsikten av åkningen i London eye!



Erik och Pontus på pubrunda :)




Shakespears globe!

Tyvärr har jag bara bilder ifrån fredagen för jag hade glömt att ladda batterierna till kameran, men några bilder fick jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0