i´m back in town bitches

Idag på lunchen sprang jag över till zoo affären som ligger vid bromma blocks. Och jag vet ju att om jag går in där så kommer jag ju inte direkt ut tomhänt. Och det gjorde jag inte den här gången heller ;)

Har försökt att ta kort på Kato i hans nya halsband, men han är för uppslpelt. Han fick ben samtidigt så han springer bara runt och tuggar på det :) Men Han vart så sööt. Han fick 2 halsband. Ett som matchar strass kopplet och sen köpte jag ett halsband i burberry mönster och såklart köpte jag det matchande kopplet till det halsbandet oxå ;) Sen köpte jag fästinggrejs, tänkte köpa ett fästinghalsband men det hade dem inte, så det är en liten manick som sitter på hans halsband som är format som ett hjärta. Lite tjejigt kanske men han får överleva det ;)

Har haft en bra dag på jobbet idag, har sålt min första order ;) Och lyckats med mer saker för första gången, lite stolt sådär!



Hoppas ni alla har haft en bra dag, nu är det middag hos oss i kungsängen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart och vad jobbar du med?

2011-06-01 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0