Inför imorgon

Åh så spännande det ska bli den här veckan :) idag ska jag träffa en som kanske kan bli våran nya dogwalker. Hoppas att allt går bra, är lite nervös men det kommer nog gå bra. Hoppas att Kato kommer att trivas även fast jag börjar jobba nu. Men har ju övat ganska mycket ensam träning sista tiden, så borde gå bra!

Sen imorgon är min första dag på jobbet. Känns lite overkligt faktiskt. Men fruktansvärt kul! Längtar, har ju suttit och läst igen alla pappren jag fick tusen gånger, men känns inte som om jag är så mycket säkrare på jobbet. Men hoppas att alla pusselbitar faller på plats på utbildningen :)



tyson vill ha lite godiiiis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du fått för jobb? :)

2011-05-02 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0