jobb, jobb väldigt mycket jobb :)

är så himla roligt att lära sig det nya jobbet, men usch så mcyket det är att lära sig. Man kommer hem varje dag och tycker att man kan ganskamycket ändå, så kommer man på utbildning dagen efter och så gårman igenom något nytt igen, då så oj det finns så jäkla mycket att lära sig inom denna bransch och det finns inget slut.

Men jag försöker att lägga manken till iaf. Man vill ju ligga på topp ;)
Gjorde om hela listan med företag idag, det var väl inge fel på den jag gjorde här om dagen egentligen men den jag gjorde nu var snäppet vassare ;)

Var ute med Kato på en långrunda när jag kom hem från jobbet. Och vi har ju hittat en liten strand ute på långholmen där man får ha hund, gissa om jag vart glad ;) Det är nog inte så många som vet om att den stranden ligger där. Dem som ska bada går nog till den stora stranden om  jag får gissa ;)

Synd att jag inte hade kameran med mig när kato låg i plurret.....



Vilket härligt väder det är ute har haft klänning idag, SO NICE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0