JOBB

okej jag är igång satt lite grann nu iaf! Det är så mycket att lära och ta in, jag har stopp i hjärnan efter all information. Men jag lär mig coh förstår mer och mer.

Igår kväll hade jag liknande migrän, sprängde i hela skallen hela kvällen. Men hade gått över tills imorse. Skönt.

Var iväg med mics och alex en stund till jysk, rusta och käkade påmax. MYS! Sen bar det av hem till lilla Kato och Robbie.
Men man är igång hela tiden, kollar efter möjliga kunder till jobbet. Och nu hemma har jag setat och jobbat som en galning med denna lista jag ska göra. Nu orkar jag inte mer.

Gick på en långpromis med Kato oxå när jag kom hem, viktigt att jag engarerar mig i honom nu när jag är hemma. Eftersomm han är ju van vid att jag alltid är hemma.



JÄVLA SKIT, GÅR INTE LADDA UPP BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0