KAOS

Jag har verkligen inte orkat blogga den senaste veckan för det har vart alldeles för mycket. Men jag har bestämt mig för att gå vidare för att finna något nytt. Jag vet vad alla ni andra säger om mig, men jag orkar inte ens bry mig. Ni får tycka vad ni vill och lyssna på vilken historia ni vill. Men jag kommer leva med sanningen. Och den som bara vill se en sida utav det hela varsågod, upp till er att vara så trångsynta.

Just nu är det bara förvirrande, vad händer nu, vart ska jag ta vägen, vad kommer hända? Ingen som vet men jag tänker inte ge upp. Jag ska klara det här, med andras hjälp eller själv spelar ingen roll.

Vart en mardrömsnatt i natt så jag är verkligen säker på mitt beslut nu. Kommer aldrig förlåta dig för det som hände, aldrig. Här tror man att man har känt någon och så kommer sidor fram man aldrig sett förut.
Jag hoppas att du mår dåligt över vad som hände, jag tänker aldrig förlåta.



Och sen kommer man till nästa problem, och där är det verkligen kört.
Är så ledsen över vad som hänt, men går inte att göra ogjort.
Skulle ha vilja se vart det hela ledde, men tyvärr så är det hela annorlunda nu.





Kommer bjuda på fler bilder från i gårkväll sen <3

Tack till min kära syster, vet inte vad jag hade gjort utan dig<3


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag vet inte vad som hant men du vet vart du kan na mig. Bara att skriva sa fort du far lust ok? Saknar dig min van! Saknar vara preat-stunder, ALLT! Nar jag kommer hem ska jag ta med dig ut pa en dejt! ;)



Din brasse <3

2011-05-28 @ 20:24:14
URL: http://isabellr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0