pigg

Så vart ute med kato precis, börjar vänja mig vid dem nya rutinerna och jag tror kato oxå har gjort det. Idag var första dagen han tyckte att det var kul att vara ute på morgonen. Och så fick han leka med en av sina kompisar, då vart han ännu gladare :)
Och idag har stina ledigt, men min kära mamma kommer att komma och gå ut med kato. KAN man ha en bättre mamma? nej jag tror inte det, du är bäst lilla mamma och jag är så glad att du hjälper mig <3
Nu åker jag till jobbet, synes ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen inget att tacka för, Kato är en så underbar liten goding!!! Så duktig för att vara så ung, jag blir alldeles häpen! Puss mamma

2011-05-07 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0