söndags film & mys

Ikväll blir det mys med tända ljus och godiis. Jobbad lite på en lista som ska vara klar tills i morgon, och jag var nästan helt färdig bara några punkter kvar, vad tror ni jag gör då??? Jo jag råkar radera allt, så jag vart tvungen att skriva om hea arbetet. Så jäkla less jag blev. Men skrev så klart om det, inte fick det påverka mitt arbete och min energi ;)
Håller på att läsa en bra bok jag fick från jobbet, alla borde läsa sånna böcker tycker jag.
Det spelar ingen roll om du läser den även fast du inte är eller ska bli säljare, en jättebra bok allmänt tycker jag! Så läs om ni får chansen, ett litet tips från mig till dig. För att hitta den rätta gnistan i din vardag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0