vem hade rätt om saade?

Vet att jag är sådär hundra år efter med att blogga om detta men, jag ahr ju vart i London så har inte kunnat blogga om de.

Vem sa från början att han skulle vidare? Vad sa alla andra då? PAYBACK IS A BITCH!
Jag sa aldrig att jag gillar han eller låten på det sättet att jag älskar den. Men jag sa att han kommer gå så bra i finalen och titta hankom ju på tredje plats. Bästa vi ahr kommit på HUR många år som helst.... HAHA!

Ni kan säga vad ni vill om honom och om låten men jag hade rätt ;)


Kommentarer
Postat av: lilsis

HAHAHA vi va helt i extas när han ledde han ledde rätt länge :P synd att han inte vann men trea är också bra ju :)

2011-05-17 @ 09:05:14
URL: http://finallyapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0