För att ni finns!

Så nu har jag slutat jobba, sitter kvar på jobbet och ska strax röra mig hemmåt! Ska nog jobba lite hemmifrån när jag kommer hem oxå, får se om jag orkar det bara :)

Längesen igen som jag uppdaterade, kanske inte ska blogga mer? Har ju inget bra fungerande internet där jag bor just nu och jag har ingen kamera heller så inga bilder kan jag lägga upp. Blir ju helt värdelöst tråkigt!

Men men, jag gör en liten ansträgning för att det var några som påpekade mina braiga uppdateringar.

Jag vet inte vad jag ska skriva längre heller...

Kan börja med helgen! Helt okej helg.... Inget särskilt hände! Åkte ut till landet med mina vapendragare och festade lite. Var dock tyvärr  inte på partry humör i lördags så det var väl sådär. Plockade svamp i söndags med Johanna och lilla mamma :) det var supermysigt!



Fyllde en och en halv sånna här korgar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så roligt att få rå om er lite! Saknar dig så! Puss mamma

2011-10-05 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0