längtar till helgen!!!!

Åh nu är det torsdag eftermiddag och jag längtar som bara den efter helgen. imorgon blir det Håkan på grönan med bästaste, kommer bli grymt roliiigt. Sen kommer ju Sandra hem i helgen så henne MÅSTE jag bara få träffa nu :)
Så kan bli en toppen helg tror jag!



Efter alla tråkigheter igår så behöver jag en rolig helg att se fram emot.
Btw så fyllde min prinsiplutt 1 år igår. Åh vad jag hade önskat att jag kunde ge honom den bästa dagen av dem alla på hans första födelsedag. Men jag hoppas att han fick en massa tårta och fina presenter i alla fall!
Gör så ont i mig fortfarande när jag tänker på honom <3 Betyder nu och för alltid mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0