I´m broken inside but i´m strong on the outside

Slut i maskineriet...
Hjärnan & hjärtat går på högvarv just nu
vilket resulterar i att det blir lite för mycket för mig, och då får jag skriv kramp

Ska jag skriva om alla misstag, alla beslut och att man måste leva med konsekvenrearna
Ska jag skriva om att allt har en mening, även fast man inte ser den just nu
Ska jag skriva om att ibland synkar inte hjärna och hjärta
Ska jag skriva om allt som jag  gjort, känt och tänkt
Ska jag skriva mer om vad jag tycker och tänker
Ska jag skrvia mer om drömmar, hopp och tro

Det som kommer det kommer
Jag gör misstag det har vi konstaterat
Allt har ju faktiskt en mening, det kommer alltid något bra ur det dåliga
hjärnan tänker en sak och hjärtat känner en annan sak, varför så svårt att välja vad man ska lyssna på ibland
Allt jag gjort med mitt liv är att drömma, allt jag känt har jag bara kunnat drömma om, allt jag tänkt är i drömmen du är
Att jag tycker mycket är det ingen frågan om, men varför alltid tycka saker i fel lägen
Att jag tänker saker är det inte heller någon frågan om, men varför är jag så rädd att det jag tycker och tänker ska vara fel
Mina drömmar, mitt hopp och min tro
Det är något jag strävar efter
Jag vill leva min dröm, jag vill aldrig sluta hoppas och jag
vill aldrig sluta tro

För en dag kommer jag stå där med ett liv som jag kan vara stolt över
Jag vill aldrig vakna upp och behöva tänka vad gjorde jag av mitt liv

Sen att det kommer hända förutsägbara saker på vägen tillhör, bra som dåliga
Man får försöka leva med det ta sig runt det och klara av det

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0