i´m in this jungel but i can´t the rulse

1. Vänskap mellan man och kvinna?
Funkar det att endast bara vara vänner? Utan att den ena parten är intresserad eller vill något mer?
Jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att det ska vara så svårt att umgås med killar.
Antingen så är dem upptagna och då får man inte vara vän med dem eller umgås med dem för deras flickvänner.
Vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt. Eller så är dem intresserade av en. Och att umgås med killar som är intresserade av en när man själv inte är intresserade av dem är fruktansvärt jobbigt. 
Och när man själv hittar någon man är intresserad utav (vilket är väldigt svårt) så är han antingen redan upptagen eller inte intresserad.  

Så jag är lite lost i hela frågan!

Oftast kommer jag ju bättre överens med killar än med tjejer. Eftersom att tjejer är så jäkla fientliga emot varandra.
Eller är det bara jag som har fördomar? Jag tycker att nästan vart man än går så är tjejer otrevliga mot varandra.
Varför är man det? Ska vi inte hålla ihop? Jag har aldrig förstått mig på grejen med att vara otrevlig mot andra innan man känner någon. Man ska inte vara otrevlig även fast man känner någon men då är det okej att inte tycka om alla sidor hos en person. För man kan inte tycka om och gå ihop med alla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0