Maktlöshet

Ibland kan det hända saker som vi inte rå för
Ibland kan vi ha saker vi inte kan rå för
Ibland kan man känna saker som vi inte rå för
Ibland kan vi vara saker vi inte rå för

Hur stänger man av alla yttre händelser för att hitta ett centrum i själv att jobba med
Man kan försöka styra vägen för sig själv
ibland blir den krokig av saker vi inte kan göra något åt

Jag har inte bloggat på ett tag
Och vet inte om jag kommer orka göra det på ett tag
för som dem flesta vet så går jag lite som i dalar
ibland är det upp och ibland är det ner

Om jag stöter bort folk (vänner) just nu är det endast för att jag inte vill vara till någon last
inget personligt
men så många gånger jag har lutat mig mot någon
när det dalar neråt
och sedan fått det tryckt tillbaka i ansiktet
Då försöker jag hellre klara mig helt på egen hand
Jag kommer alltid tillbaka

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0