She can fuck U good, but I can fuck U betta

Torsdag!
Efter jobbet åkte jag och sis ut till landet för påskmys med familjen...
Vart spel & "lite" vin
Hade även planerat in ett besök på krogen, men den han tyvärr stänga innan vi nått fram typ ca 22.00 :(
Så vi körde fjortis fylla istället














Fredag!
Hem från landet, fick skjuts till sumpan
kommer fram till slutstation, Fanny kommer på att oj, vart är min mobil.
Tillbaka till sumpan
Fanny åkte tillbaka till berga i panik efter telefonen
Sen visade det sig att den var i bilen hela tiden...

Sen vart det utgång med Fanny, Issa, Madde, Tove och Cilla
Som vanligt shakade vi loss i några timmar





Lördag!
Vaknade upp med en jävla ont i nacken
Så fruktansvärt ont efter allt dansande från natten
Men det var det värt
Lördag vart det påskfika & middag hemma hos pappa

Söndag!
Vart det lite shopping till mig själv





Måndag!
Spenderades med Issa
Vart ikea och inhanda en massa saker
få upp alla mina kartonger
bort med skit och fram med allt nytt
Pizza middag med Johanna och Issa





Min helg i korthet!



PS. Hur sjutton kan det vara enklare att gå in dem högklackade än ett par converse?
Fan jag snubblar ju mera i conversen på 5 minuter än vad jag gjort totalt i dem oranga. 
Jag behöver skolas om lite tror jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0