someone like u

Idag har jag haft egen terapi med mig själv, med hjälp av stor städning! Bästa terapin ever! Kvällen igår slutade inte riktigt som jag hade trott, minnen, tårar och förtvivlan! men jag har haft en toppen helg i alla fall! Middag på fridays i med Jessica, jättetrevligt och mysigt! Tragiskt dock att en av dem i sällskapet som satt bredvid la en sprutspya! Pinsamt klockan halv tio, kan jag tycka! Sen bar det av till landet med Johanna! Verkligen mysigt, men vi fick lite panik på lördagen och bestämde oss för att åka hem och dra en utekväll istället! Vilket var ett bra beslut, för vi hade verkligen jättekul :) tills 5 minuter innan stägning! Men men :)) bilder kommer såklart, men bloggar från mobilen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0