Sometimes

Ibland gör man saker som är rätt
ibland gör man saker som är fel
oftast vet man inte vad som är rätt innan man gör fel
Så låt mig göra fel, säga fel, vara fel
För det är min väg att hitta rätt

Döm mig inte för att ni tror vem jag är
Döm mig inte för vad ni ser
döm mig inte för vad ni hör
Döm mig inte för vad jag ibland säger

Ibland vill jag rätt men allt blir fel
Ibland vill jag göra fel och det blir rätt

Ibland försöker jag
ibland försöker jag inte
Och ibland så är jag så trött på att försöka

Låt mig vara den jag är med mina bra sidor
med mina brister
med det jag har i bagaget
och det jag vill ha i framtiden

Om man inte vill acceptera mig för den jag är
HÅLL KÄFTEN OCH BACK OFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0