My body´s shaking when i think of the things that you do

Sometimes you look at someone and see those things you don´t like to see.
You see them happy, you see them sad, you see them with everything you wish you had.



Sitter på jobbet och har lekt tekniker halva dagen, och endast lyckats lösa halva problemet, men det är ju bättre än ingenting! Varför ska tekniska saker vara så jäkla komplicerade för!?! Är ganska stolt över mig själv och min tekniska förmåga iaf, vi kvinnor kan oxå! Jag tror att många av oss tjejer låtsas att vi inte kan i ett förhållande för att slippa göra dem sakerna. Som i min nya lägenhet, inte har jag fått hjälp med saker där, utan det har lilla jag med hjälp av mina tjejer fixat helt själva :) Sätta ihop alla möblerna, byta proppar, sätta upp lampor, dra in internet och trådlös router ja med mera ;)


Här är även mina fina skor som jag råkade inhändlai helgen( fast dem är knall oranga i verkligheten)
As coola tycker jag och bekväma!
Eller bekväma går ju att diskutera i olika kriterier, men för att vara pumps ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0