You people woke the bitch up again

Jag har så försökt att bli en männsika som respekterar andra, som ger utrymme för att andra ska få ta sin plats och aldrig känna sig kvävda eller bort glömda.
Jag har försökt att anpassat mig efter alla.
Jag har försökt vara så bra man bara kan bli mot alla och uppfylla allas behov

Men vad händer då?
Det jag har lärt mig med detta är ju att man bara blir ännu mera trampad på
folk tror att man kan utnyttja dessa snälla sidor som jag försöker lära mig att ha
Eller jag vet att jag har massa bra sidor det är väl mer mitt tålamod som jag övat på om man ska vara helt korrekt
Jag kan ta jävligt mycket, men ibland blire bara för mycket

Så nu kommer bitchen tillbaka, jag kommer säga ifrån och jag kommer inte ha ngt tålamod med någon!
Welcome back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0