Beroende, varför har jag detta beroende?

Beroende, varför har jag detta beroende?
Är det uppmärksamhet, är det rädslan av att känna sig ensam, är det så att jag har så dåligt självförtroende att jag behöver bekräftelse 24/7? Det här är inget beroende som man kan gå till AA eller liknande för att få hjälp med. Detta är ett gift som jag måste få bort själv. Men hur får man ut giftet ur kroppen och hjärnan? Hur ska man göra, hur gör andra? Är det endast jag som är såhär? Är det bara jag som har detta behov, detta gift i mig? Har jag problem som jag själv inte vet om som utlöser detta beroende?



Det kliar i fingrarna, jag vill, jag vill så gärna! Varför vill man alltid göra det man inte får eller ska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0