I might be the way everybody likes to say

Jag kanske har varit tråkig, är tråkig men min värdighet är något jag vill vara stolt över.


Dem tjejer som gör så som lägger upp bilder/filmer på sig själva lättklädda och som skickar bilder/ filmer till killar. Dem måste ju göra det för uppmärksamheten. Den lilla dem får av att skicka bilder bjuda på sina kroppar. För mottagaren spelar det ingen roll om det är just du på bilden eller om det skulle vara någon annan. Det är tjejer utan självförtroende. Tjejer som inte förstår att dem kan forma en sund integritet och värdighet. Att killar ska få tråna, dem ska vara värda att få komma innanför. Dem ska vara värda dig. Du gör dig inte värd någonting om du bjuder ut dig. Då är du bara en av dem. Dem som har så dåligt självförtroende att dem måste ha uppmärksamheten.

Är det jag som uppfattar fel? Varför gör man det annars? Vill man inte ha integritet och värdighet? Vill man inte endast visa upp sig för dem som betyder något speciellt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0