Då ska vi se om det funkar med mobil blogg...

mms_img127941634 (MMS)

Då ska vi se om det funkar med mobil blogga nu, har tagit bort min gamla blogg nu :) denna morgon började ju lite mindre bra! Försov mig, duschade, sminkade, fönade håret, kissa kato, sprang till tåget på 20 min det ni ;) ibland så är man snabb!!! Nu längtar jag bara tills i eftermiddag då jag slutar jobbet! Då är det full rulle igen! Hem för att städa, baka, långpromenad med kato, göra mig iordning, ta någon drink för att sedan bege mig in till stan för middag med mina tjejor och sen blir det feeeeeeest :) det är visst ngn vi ska fira som fyller år imorgon undrar vem det kan vara!?!? Ska även passa på att tacka Nicklas för i går kväll! En runda frisbee golf och middag, var jätte roligt :)))


Kommentarer
Postat av: william

söt bild:3



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 08:45:14
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0