Jag vart en människa jag inte ville vara! ...

colortouch-13371 (MMS)

Jag vart en människa jag inte ville vara! Hade inga mål, inga drömmar, ingen vision eller inspiration! Jag tappade bort det som var jag. Min personlighet förändrades och jag betedde mig på ett sätt jag inte ville! Jag var tvungen att slå mig fri! Hitta min väg, mina mål, hitta inspiration. Hitta tillbaka till min personlighet. Hitta lycka i det lilla, njuta av livet som är nu! Jag är på så god väg dit nu, är en bit kvar men jag är på väg! Och det hade jag inte klarat om jag inte gjort något åt den situation jag var i då! Man kan kalla mig för egoist, men jag har bara ett liv och jag vill leva ett bra och lyckligt liv! Och tänker göra allt för att göra det. Du kommer aldrig förstå varför jag gjorde som jag gjorde! Men jag greps av panik! Sen kunde jag skött det snyggare men jag gjorde det jag trodde var lättast! Var det värt att förlora det jag hade? Var det värt att förlora dig på köpet? Det är det ända jag önskar jag hade gjort annorlunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0