Undebara helg 23 år och njuter av livet!!

Den här helgen har vart helt jäkla AWS!!
Fredags middag på Vapiano, öl på bishops och festa på Garbo!







Lördagen börjades med picknick med pappa, Karin, Fanny, Moa och Kato! Och jag såklart ;)
fortsatte sedan med fika med mamma, jocke, moster, louise, Fanny, jag, kato och tyson.
Sen bar det av till hässelby och Issa för en härlig middag med massa god mat, goa människor, melodifestivalen, tårta, paket U name it! Och så vart det lite mashmellows (hur man nu stavar det) grillning på stranden, med Issa och John.
Kan ta mig sjutton inte bli en bättre födelsedag <3 tack till alla som förgyllde den <3











Sen vart det söndag och så underbart väder, självkart vart det stranden hela dagen.
Så ni kan ju tänka er hur jag ser ut idag ;) Bränd, och det svider, men lika bra att passa på när det är sommarvärme ute! Jättemysigt med pciknick å så kom det mysigt sällskap!
Sen vart det middag och mys hemma hos issa.





Bästa helg man kan ha <3 TACK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0