Mys måndag

Jag kom upp och bakade en kaka, som faktiskt vart lyckad ;) 
Sandra var som sagt här och det var hur mysigt som helst att få lite tid med henne! 
Saknar henne som sjutton här hemma nu!!! <3
 
Fanny kom inte långt efter och vi har suttit och myst och snackat massa. Ätit middag och när Fanny smakade min kaka sa hon: Men gud vad god den var!
Om hon tycker om den så har jag vekrligen lyckats ;)
 
Nu blire film, Magic Mike, Fanny tycker tydligen att den är jättebra återstår ju att se ;)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

o kakan var verkligen gudomligt god...tack för den!

2012-10-09 @ 17:21:27
Postat av: fanny

jag har ju väldigt bra smak både när det kommer till kakor och filmer ;)hihi

2012-10-09 @ 19:17:25
URL: http://mondoblog.se/fampan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0