Del 3. Sömnen

Här kommer ett litet inlägg om sömn! Det är jätte viktigt att jag får den sömn jag behöver. Annars orkar inte min kropp med. Då blie jag skakig i hela kroppen, inget som syns. Men det är fruktansvärt jobbigt! 
Och ibland som tex nu. Jag kom hem från jobbet igår, hade egentligen en massa planer för kvällen, men jag var så trött att jag var tvungen att lyssna på mig själv. Och det var ju tur. Jag kom hem somnade kanske vid 19 tiden. Vaknade vid 22. Somnade igen vid 23 tiden och sov nästan hela dagen idag. Kom upp vid 20 på kvällen. Så har nstan sovit i 24 timmar. Jag behöver så mycket mera sömn nu för at orka med allt. Lite jobbigt är det. Men om jag ställer in någon gång och säger att jag är för trött, då vet ni varför. Det är för att jag verkligen inte orkar och då hoppas jag att ni har överseende med det! Jag vet egentligen inte varför man är tröttare. Och jag vet inte om alla är det, men jag är det iaf! Och om jag är i en jätte svacka så kan jag sova i veckor i streck. Det gjorde jag nu i somras. Tror att jag låg ner i sängen och sov minst 12-15 timmar om dagen i 3 veckor i streck. 
 
 
Här sover jag och Kato som små sömntutor, vi älskade att ligga och mysa tillsammans <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0