Sjukdomen som många har men ännu inte är tillåten!

Alla säger att man inte ska prata om sitt psykiska mående. Att det är mindre fint att inte må bra, att man är svagare än andra och att man ska visa en bra fasad utåt! 
 
Jag kanske då ska vara en bra förebild och berätta allt om min sjukdom, som det fortfarande hyschas om! 
Jag kommer att vara helt öppen, jag kanske sårar folk, men jag vill berätta min historia, min syn på sjukdomen, vad jag gör för att bli bättre, vad jag skulle vilja lära mig, helt enkelt vad jag tycker och tänker.
 
Så istället för att jag slutar blogga i perioder så ska jag skriva, det kanske blir jobbiga inlägg att skriva och läsa, men jag vill att alla ska få en så bra uppfattning som möjligt. Jag vill att folk ska förstå att detta är en sjukdom även fast den inte syns på utsidan. Att ni ska få en större inblick av vad som händer. Och att vi som har detta inte är svagare personer. Tvärtom, vi får kämpa lite extra varje dag för att få allt att gå ihop ibland. 
 
 
JAG ÄR BIPOLÄR, MANODEPRESSIV 
 

Och jag är stolt över att jag kämpar! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så stolt över dig!!!

Svar: Tack mamma, det värmer :)
rebecca lindeberg

2012-09-26 @ 12:14:00
Postat av: johanna

your go Girl! du e bäst vännen min! love u<3<3

2012-09-26 @ 16:54:12
Postat av: gb4 & grejer!!

Stolt över känna någon som dig!!

Svar: Åh vad glad jag blir <3
rebecca lindeberg

2012-09-27 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0