tack!!!

Jag vill även passa på att tacka ALLA
som finns och stöttar mig i det här.
Alla gamla och nya vänner, familj och läsare.
Jag har fått väldigt bra och fin respons av många och det värmer så otrligt mycket <3 
 
Dagen i sig! 
Har vart och fixat till mitt hår, behövdes ju kan man ju säga! 
Tack så jätte mycket för det fina jobb som ni gjorde Samareh och Anna-Lena på Klippt av Rosén <3 
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
 
 
Har även fått naglarna fixade av Josefin Rosén. 
Så coola naglar hon gör, hör av er till henne om ni vill ha lika grymma och colla naglar som jag har på nummer 0702170845.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt, både hår o naglar!!!

Svar: Tack så mycket :)
rebecca lindeberg

2012-09-28 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0